söndag 25 augusti 2013

Stickad disktrasa "Kök & hjärtemugg"




Helgens projekt har varit att få kläm på att sticka disktrasa med text och bild på. Som vanligt vill jag göra mitt eget mönster och började därför rita upp en mugg. Efter att ha lagt upp en bild på mitt projekt på onlinestickcafe på FB och fått fler gilla än jag någonsin kunnat önska mig, bestämde jag mig för att jag ville dela med mig... så här är mitt första disktrasemönster. Jag kallar den "Kök & hjärtemugg". Hoppas ni kommer tycka om det.




Mina mönster är endast till för privat bruk. Eventuella brister i mönsterbeskrivningarna hoppas jag ni kan ha överseende med, jag är ju inte proffs på detta. ;) Hör gärna av er om det är något ni funderar på.

Om du använder mina mönster tycker jag att det är kul om du kommenterar eller kanske mailar en bild. Om du har en blogg uppskattar jag om du länkar till mig =)

Lycka till med stickandet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)